Brev:
Grønsager - 12 mdr.
18. august 2010
Alder:
12 mdr.
Grønsager - 12 mdr.
Kære Helen
Hvornår skal man ikke længere være påpasselig med selleri, spinat og lignende i for store mængder?
Når der nævnes selleri, taler vi som om knoldselleri, bladselleri eller begge?
Må jeg gerne give persillesovs?
Hvad med rå grønsager. Må han få det når han kan tykke dem?
Kærlig hilsen
Pernille